Zonder flappen heeft nu voorkeur
Het is jammer dat de flaphoed dames niet meer zo vaak wordt gedragen. Dit komt merendeels door het feit dat hoeden zonder flappen nu niet meer zo interessant zijn. Er wordt ook gesproken van een methode om de hoeden weer hip te maken. Iedereen weet dat dit tevergeefs is en niet de juiste oplossing. Wij zien ook meer mogelijkheden om hier iets mee te doen. Het wordt moeilijk om iets weer hip te maken wat eigenlijk helemaal uit de gratie is gevallen. Je hebt een goed marketingteam nodig om dit te realiseren. Wij zien hier meer opties in.
Marketingtrucjes voor de hoed
Het marketingteam heeft al zijn onderzoek gedaan naar de beste manieren om voor dit bedrijf belangrijk te zijn. Er moet wel echt een organisatie zijn die hier goed mee aan de slag weet te gaan. Het is namelijk niet zo dat zonder deze marketingtrucjes de flaphoed dames weer populair wordt. Het is al moeilijk genoeg voor de flaphoed dames om populair te worden. Een slechte marketingcampagne kan de flaphoed dames wel nog de das om doen. het team is dus extra voorzichtig in de aanpak voor deze campagne.
Het volk zit er niet op te wachten
Het is volgens verschillende bronnen wel te laat voor de flaphoed dames. Het vol zit namelijk niet te wachten op deze personen. Wij worden ook gewoon wel in een andere situatie gezien. De hoed is al zolang niet meer hip dat het niet nodig si dat deze een comeback maakt. Wij vinden het ook wel spannend om te zien hoe deze hoed gaat presteren in deze huidige markt. Je hebt zoveel concurrentie dat de enige manier om je daadwerkelijk te onderscheiden van de concurrentie een goeie marketingcampagne is. Het is maar net de vraag of het marketingteam hier goede invulling aan kan geven.